Minikonfirmander

Et tilbud fra den lokale folkekirke til børn i alderen 9-10 år (3. & 4. klasse).

Minikonfirmand er folkekirkens tilbud om undervisning i kristendom. Børnene lærer salmer og at bede Fadervor og der er plads til at tale om livets store og små spørgsmål.

Til minikonfirmand skal vi lege, arbejde med hænderne, synge, gå på opdagelse i og omkring kirkerummet, hygge og lytte til nogle af de bedste fortællinger fra Bibelen.

Der vil hver gang være en grovbolle og saftevand.

Sognepræst Julie Damlund står for undervisningen sammen med musikpædagog Nynne Hansen. Tilbuddet er fælles for Taksigelseskirken og Lundehus kirke.

Det er gratis at gå til minikonfirmand og man behøver ikke at være døbt for at deltage.

Nyt forløb starter til efteråret - hold øje med hjemmesiden og Facebook!

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Julie på tlf. 39 46 46 66 (ikke SMS) eller mail jbd@km.dk

Minikonfirmander